Kwiaciarnia Zielona Galeria

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego ZIELONA GALERIA Justyna Kamińska
1.POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem kwiaciarni i sklepu online Zielona Galeria jest Justyna Kamińska, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod adresem ul. Mickiewicza 1/2 o nr NIP: 685 214 75 01, REGON: 363209049, e-mail: kwiaciarnia@zielonagaleriajaslo.pl.
  2. Przedmiotem działalności Kwiaciarni jest sprzedaż kwiatów, bukietów, wiązanek, kompozycji i stroików z doręczeniem na terenie Jasła i okolic.
  3. Wszystkie ceny Produktów w Serwisie wyrażone są w złotówkach, zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia. W tej samej walucie dokonywane będą ewentualne zwroty.
  4. Zamówień na stronie internetowej może dokonywać wyłącznie osoba fizyczna oraz przedsiębiorstwo (firma) posiadające pełną zdolność do czynności prawnych („Klient”). Przez „Konsumenta” rozumie się – zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego – osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Do korzystania ze strony internetowej, w szczególności przeglądania asortymentu i składania zamówień niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci internet i przeglądarką internetową.
  6. Klient może składać zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej.
  7. Wszelkie zdjęcia i opisy produktów zawarte na stronie internetowej Kwiaciarni stanowią wyłączną własność Justyny Kamińskiej i mogą być wykorzystywane przez osoby trzecie wyłącznie za jej zgoda wyrażoną na piśmie.

2.ZASADY ZAMAWIANIA KWIATÓW

  1. W przypadku wystąpienia istotnych okoliczności losowych niezależnych od Kwiaciarni, mających wpływ na opóźnienie czasowe realizacji zamówienia, Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji oraz zobowiązuje się niezwłocznie o tym fakcie powiadomić klienta.
  2. Kwiaciarnia w najszerszym przewidzianym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia lub przerwy w funkcjonowaniu strony internetowej w szczególności spowodowane siłą wyższą, niedozwoloną ingerencją osób trzecich lub niekompatybilnością z infrastruktury technicznej Klienta w tym stosowanego oprogramowania.
  3. Każdy Klient jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem, który znajduje się na stronie internetowej.
  4. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nim zasad.

3.ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

  1. Kwiaciarnia przyjmuje zamówienia na realizację usługi poprzez:
    • stronę internetową o adresie: www.zielonagaleriajaslo.pl
    • telefon komórkowy: 515 964 267
    • e-mail: kwiaciarnia@zielonagaleriajaslo.pl
    • kanały social media: Facebook
    • osobiście w kwiaciarni
  2. Klient składa zamówienie wskazując termin doręczenia i Produkt, który zamierza nabyć, określając ilość oraz rozmiar danego Produktu, a następnie dodaje go do koszyka. Po wybraniu Produktu i określeniu jego ilości i rozmiaru, Klient podaje dane kontaktowe osoby odbierającej przesyłkę, a następnie wskazuje sposób płatności i potwierdza chęć zawarcia umowy przyciskiem „Zamawiam i płacę” zawartym na formularzu zamówienia.
  3. Klient podaje treść bileciku, który będzie dołączony do Produktu (Kwiaciarnia zastrzega, że zabronione jest zamieszczenie w bileciku treści zabronionych przez obowiązujące przepisy lub treści o obraźliwym charakterze).
  4. Po sprecyzowaniu przyszłego zamówienia Kwiaciarnia przesyła niezwłocznie na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
  5. Klient jest odpowiedzialny za podanie prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
  6. W przypadku poniesienia przez Kwiaciarnię kosztów związanych z realizacją zamówienia (dostarczenie Produktu na adres wskazany przez Klienta), które nie może zostać zrealizowane z powodu nieprawidłowości danych przekazanych przez Klienta, zlecenie zostanie uznane za zrealizowane. Ponowna próba realizacji tego zlecenia będzie wymagać dodatkowej opłaty według cennika dostaw. W przypadku braku wymaganej dodatkowej opłaty w czasie umożliwiającym zachowanie terminu zlecenia i/lub braku możliwości kontaktu z Klientem, Kwiaciarnia nie jest zobowiązana do ponownej próby realizacji zamówienia.

4.REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie jest realizowane po pozytywnej autoryzacji  płatności lub spełnieniu wymagań dotyczących wybranej metody płatności.
  2. Zamówienia będą realizowane w godzinach funkcjonowania Kwiaciarni, tj. poniedziałek – czwartek od 8 -19:30, piątek – sobota od 9 – 21, niedziela 9-17, przy czym w dniu złożenia realizowane będą te zamówienia, które zostały prawidłowo opłacone i złożone na co najmniej dwie godziny przed końcem pracy Kwiaciarni w danym dniu.
  3. Szczegółowy wykaz akceptowanych form płatności znajduje się w zakładce Płatności.
  4. Dostawy kwiatów odbywają się na dwa sposoby. Dostawa standardowa odbywa się w czasie 5-7 godzin od czasu złożenia zamówienia. Dostawa „expres” odbywa się w ciągu 2 godzin od czasu złożenia zamówienia.
  5. Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem (pomimo podjęcia próby doręczenia) lub adres jest nieprawidłowy, lub odbiorca odmówi odbioru przesyłki, lub z powodu innych przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Klient lub wskazany przez niego odbiorca, przesyłka wróci do Kwiaciarni, ze skutkiem doręczenia przesyłki. Ponowne doręczenie może mieć miejsce na zasadach określonych w § 9 punkt 3 – 6 niniejszego Regulaminu.
  6. Kwiaciarnia gwarantuje świeżość kwiatów ciętych przez 1 dzień od momentu doręczenia do odbiorcy, jeśli będą pielęgnowane we właściwy sposób.
  7. Kwiaciarnia jest zobowiązana do udzielania Klientom wszelkich wyjaśnień i instrukcji związanych z oferowanymi Produktami.
  8. W celu przyspieszenia realizacji prosimy o przesłanie potwierdzenie zapłaty na adres e-mail: kwiaciarnia@zielonagaleriajaslo.pl. W sytuacjach problematycznych lub w razie konieczności dodatkowych ustaleń mile widziany jest kontakt telefoniczny nr 515 964 267.

5.PŁATNOŚCI
Klient zobowiązany jest do uiszczenia ceny sprzedaży i kosztów dostawy Produktu z góry, w momencie składania Zamówienia, co stanowi warunek zawarcia Umowy i realizacji Zamówienia.

  • Gotówka przy zamówieniach osobistych i osobistym odbiorze w kwiaciarni,
  • Karta płatnicza / kredytowa – transakcja wykonywana i autoryzowana przez centrum autoryzacyjno-rozliczeniowe,
  • Bezpośrednie przelewy internetowe (e-przelewy), za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy 24,
  • przelew tradycyjny na numer rachunku: 96 1240 2337 1111 0011 0343 2356
  1. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy Przelewy 24, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro S.A.
  2. Za pomocą karty płatniczej:Visa,Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  3. Godzina doręczenia nie jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki – w przypadkach pilnych prosimy o kontakt z Kwiaciarnią aby ustalić dokładny czas realizacji zamówienia np. uroczystość ślubu, pogrzeb itp.
    W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny!
    Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamówienia i przedstawia się następująco:
    – zamówienie od 50 zł na terenie miasta – koszt dostawy 0,00 zł
    – zamówienie obejmujące teren gminy Jasło – koszt odstawy 1,00 zł/km liczone w każdą stronę

– dopuszcza się możliwość ustalenia innych zasad i kosztów dostawy w drodze indywidualnego,  telefonicznego uzgodnienia.
6.Polityka zastępowania produktu
Zawsze, kiedy jest to tylko możliwe, doręczamy bukiety, wiązanki, kompozycje kwiatowe identyczne z prezentowanymi na zdjęciach. Jednakże czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczania zamówienia, także z uwagi na sezonowość poszczególnych gatunków. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby bukiet, wiązanka lub kompozycja kwiatowa, którą otrzymuje odbiorca była jak najbardziej podobna do tego, co Państwo zamawiacie – podobna wielkość, styl, kolorystyka, itp.

7.Reklamacje

  1. Składając reklamację wskazanym jest, aby Klient opisał zauważoną wadę i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji z tytułu rękojmi, należy przedstawić dowód zakupu towaru w sklepie internetowym Zielona Galeria Jasło (np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą, paragon lub fakturę).
    Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres siedziby Sprzedawcy.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca niezwłocznie zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpoznawane są w terminie 14 dni od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia zawierającego żądania Kupującego. Powyższy termin nie dotyczy reklamacji, w związku z którą Klient chce odstąpić od umowy

8.Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z wyłączeniem przypadków wskazanych w § 8 punkt 2 i 3 niniejszego Regulaminu.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku świadczenia usług,  gdy przedmiotem świadczenia jest produkt na specjalne zamówienie klienta, a także rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia jakim są kwiaty cięte, stosownie do przepisów art. 38 pkt 1, 3, 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
  3. W przypadku sprzedaży kwiatów, które są produktem szybko tracącym świeżość, Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, nie może skorzystać z prawa odstąpienia od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
  4. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

9.Ochrona Prywatności
Wszelkie dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i prawem polskim. Informacje przekazane przez Klienta podczas realizacji oraz późniejszego korzystania ze sklepu internetowego wykorzystane są jedynie w celach związanych z należytą realizacją zamówień składanych przez Klienta. Szczegółowe informacje w zakresie ochrony danych osobowych i stosowania plików cookie zawarte są w Polityce Prywatności stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
10. Dostawa

  1. Odbiór Produktów odbiorca zobowiązany jest potwierdzić własnoręcznym podpisem na protokole odbioru przekazanym mu przez dostawcę.
  2. Odbiorca Produktu ma prawo odmówić jego przyjęcia, co oświadcza w protokole odbioru. W sytuacji, o której mowa w zadaniu poprzedzającym, przyjmuje się, że Zamówienie zostało zrealizowane, a Klient ma prawo odebrać Produkt od Kwiaciarni lub przekierować jego dostawę do innego, wskazanego odbiorcy, na zasadach opisanych w ust. 6.
  3. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie Produktu lub brak możliwości jej realizacji w przypadku:
  • nieobecności Odbiorcy pod adresem do doręczenia wskazanym przez Klienta,
  • podania przez Klienta błędnych lub niepełnych danych adresowych Odbiorcy.
  1. W przypadku nieobecności Odbiorcy pod adresem do doręczeń wskazanym w Zamówieniu, przesyłka z Produktem pozostawiona będzie domownikowi lub w recepcji danego obiektu, jeżeli osoba, której wydany zostanie Produkt, zobowiąże się przekazać go Odbiorcy. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikowi bądź w recepcji, wówczas pozostawiana jest wizytówka informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Gdy Odbiorca skontaktuje się z Kwiaciarnią, ustalane są szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla Odbiorcy. W przypadku braku kontaktu w czasie 24 godzin od próby doręczenia Zamówienie uznaje się za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że wizytówka została pozostawione pod prawidłowym adresem.  Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Kwiaciarnię.

11.Postanowienia końcowe

  1. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu Internetowego. Regulamin dołączany jest również w postaci pliku w formacie „pdf” wraz z załącznikami, o których mowa w ust. 3, jako załącznik do wiadomości wysyłanej Klientowi przez Kwiaciarnię z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia.
  2. Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie w każdym momencie, z zastrzeżeniem że wszelkie Umowy łączące Klientem z Kwiaciarnią podlegać będą wersji Regulaminu obowiązującej w momencie zawarcia tych Umów. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 16 stycznia 2021 roku do czasu jego zmiany, a jego aktualna treść dostępna jest na stronie internetowej Kwiaciarni.
  3. W sprawach spornych, nieregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie ograniczają uprawnień Klienta wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. W każdym przypadku pierwszeństwo zastosowania mają przepisy prawa.
  5. Integralną część niniejszego Regulaminu stanowią załączniki:
  • nr 1 – Formularz odstąpienia od Umowy,
  • nr 2 – Polityka Prywatności.